همشهری آنلاین: مرحله سوم و پایانی لیگ اسکیت فری استایل کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رقابت‌ها که در سالن 22 بهمن محمدشهر کرج و به میزبانی آکادمی سروش اسکیت برگزار شد، در بخش مردان 46 و در بخش بانوان 31 ورزشکار حضور داشتند.

در رده سنی کمتر از 16 سال دختران، ترانه احمدی بر سکوی نخست ایستاد، نیلوفر کرباسی دوم شد و زهرا باقرزاده عنوان سومی را از آن خود کرد. در این بخش ن مژده شعبانی و درسا مسعود چهارم و پنجم شدند و مهسا حیدری و تینا نظری عنوان ششمی مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی بالاتر از 16 سال لعیا عربی اول شد، مینا عربی در جایگاه دوم ایستاد و زهرا حسینی بر سکوی سوم تکیه زد. مهرنوش نکوگل، شقایق گل‌گونه و بهار نکوگل رده‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی شامانای الف اصفهان اول شد، هایپریون اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و هیات اسکیت همدان به عنوان سومی رسيد.

در رده سنی کمتر از 16 سال پسران رضا لسانی، امیرمحمد سواری، علی شجاعی، علی آئینی، سبحان خسروانی و سجاد خسروانی به ترتیب عناوین اول تا ششم را از آن خود کردند.

در رده سنی بالاتر از 16 سال سجاد محمدی ساسان، سعید داودی، پارسا کبیر، سالار ظریف، شایان عادلی‌نیا و محمد بخشیان با ثبت زمان‌های بهتر موفق شدند رده‌های اول تا ششم لیگ را به خود اختصاص دهند.

در بخش تیمی مردان نیز شامانای الف اصفهان اول شد، هیات اسکیت همدان در جایگاه دوم ایستاد و آکادمی اسکیت انقلاب الف بر سکوی سوم تکیه زد.

 

کد خبر 364797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha